Categorie: Wow Book Club

WOW Book Club: Opt

Hei carte de cluberi! În primul rând, supt termenele. Ar fi trebuit să am această postare în primul august, dar în schimb dansam pe străzile Italiei consumând prea mult gelato pentru a ști în ce zi este, și să nu mai vorbim de ce dată. Dar veștile bune sunt că am o alegere de carte STELLAR pentru tine luna aceasta.
Lista mea de lectură din februarie
Sunt sigur că acum v-ați dat seama că sunt un pic de viermă, ceea ce se datorează parțial faptului că petrec atât de mult timp pe avioane și în aeroporturi și, în parte, datorită faptului că sunt un artist evadat sub toate formele (călătorii, cărți, alunecare din petreceri fără la revederea mea). A trecut ceva timp de când am postat în clubul de carte, pentru care îmi cer scuze.
Lista de lectură martie
Distribuiți pe Facebook Distribuiți pe Twitter Distribuiți pe Google+ Distribuiți pe LinkedIn + Bună ziua dragilor mei și bineveniți din nou la o altă listă nouă de lectură, de această dată pentru luna martie! Am avut în minte două subiecte în această lună: să fiu cel mai bun eu (sunt sigur că ai văzut toate videoclipurile mele recente de pe YouTube) și, în sfârșit, am încercat complet să mănânc vegan (da!
Cele mai bune cărți pe care le-am citit în 2017
Știi pauzele pe care le-am luat? În cele din urmă s-a terminat. Anul acesta am făcut ceea ce nu am făcut în cinci ani: am petrecut mai mult timp acasă decât am avut peste hotare. Nebun, știu. La începutul anului, într-o călătorie în Tahiti, mi-am făcut o promisiune că voi lua ceva timp pentru a explora lumea pentru a explora alte interese.
WOW Book Club: Paris For One
Știu că știu, în ultimul timp am fost super slogan la clubul de carte, ceea ce are toate legăturile cu faptul că sunt super slab la citit în ultima vreme (ceea ce la rândul său este desigur lipsa de timp pentru extrașcolare). Dar întreabă și vei primi! Ultimele săptămâni am fost din nou pe avioane și în aeroporturi, oferindu-mi destul timp pentru a fi la curent cu cititul, având în vedere timpul petrecut în așteptare (în linii, în aeroporturi, pentru ca camera mea de hotel să fie gata, lista merge pe…) Așa că am dat peste acest mic buzunar de fericire în drum spre Paris.
WOW Book Club: Nouă
Voi trece direct la goana: a fost o pauză neînsuflețită între cluburile de carte și trimit o mie de scuze de aici în Canada! Ultimele luni au fost nebunești - începând o brutărie, lansând prima mea carte publicată, lucrez la campanii noi și echilibrez relațiile de prietenie + relațiile de acasă….
WOW Book Club: Seven
Helloooo carte de cluberi! În primul rând, trebuie să-mi cer scuze pentru câteva zile de întârziere la anunțarea selecției pentru cluburile de carte din această lună, întrucât tocmai am renunțat la călătoria mea de zbor de 30 de ore înapoi în emisfera sudică (la iarnă - booo!), Dar din păcate, vă pot asigura selecția acestei luni. merită așteptarea. În călătoria mea de zbor spre casă am citit prin intermediul celor doi best-seller-uri din New York Times, care sunt în prezent mari în SUA, văzând ambele titluri de pe listele fierbinți din diverse magazine de cărți prin călătoriile mele în State.
WOW Book Club: Zece
Am o mărturisire de făcut: sunt obsedat de Franța și de toate lucrurile franceze. Acolo. Am spus-o. În 2017 m-am angajat să continui să-mi hrănesc obsesia pentru toate lucrurile franceze, ducând această pasiune în bucătărie, așa că, când am văzut recent o carte intitulată The Art of French Eating la un magazin de carte cu discount din Melbourne, am știut că aceasta va fi o carte de care nu numai că m-aș bucura, dar și de a învăța de la!
WOW Book Club: Opt
WOW Book Club: Six
În cele din urmă, selecția din iunie pentru WOW Book Club este aici! Mai întâi trebuie să-mi cer scuze pentru că selecția din această lună este întârziată cu o săptămână, dar mi-am petrecut acest timp cu ocazia selecției din această lună, în timp ce mă chinuiam să găsesc o carte pe care voiam cu adevărat să o citesc și să o împărtășesc cu toți, dar, din păcate, acea selecție a sfârșit. am aterizat destul de literal pe poala mea în timp ce am pășit această carte într-un aeroport în drum spre Hong Kong!
WOW Book Club: Five
Având în vedere locația mea actuală la momentul alegerii și scrierii selecției de cluburi de carte din această lună, nu m-am putut opri din a alege un alt roman roman scris și centrat în jurul capitalei franceze. Ca fan al Parisului și al tuturor complicațiilor sale, de multe ori mă trezesc visând la ceea ce trebuie să fie să-mi împachetez toate lucrurile și să urc într-un zbor unic spre orașul luminilor.
Singura stradă din Paris
Această perioadă a anului are o modalitate de a ne agăța pe noi și înainte de a o cunoaște, ați petrecut puțin mai mult decât este necesar pentru a citi o carte la fel de bună ca The Only Street in Paris, de Elaine Sciolino. Din fericire, nu mi-a trebuit aproape atât de mult să scot o altă lectură grozavă (anunțată mâine) pentru vară, dar deocamdată aș dori să mă uit înapoi la cea mai recentă lectură a WOW Book Club, care sunt sigură că veți fi de acord că a fost o alegere destul de bună!
WOW Book Club: Three
Bună ziua, cluberi de carte minunate și bine ați venit în altă lună de lectură de călătorie! Luna aceasta am vrut să o schimb și să vă împărtășesc o lectură mai serioasă (și mai inspirată) în selecțiile de cluburi de carte. Îmi place să aud feedback-ul dvs. cu privire la selecțiile de cărți și aproape întotdeauna sunt de acord cu voi, așa că în această lună ne îndepărtăm de cărțile ușoare și pufoase (deși Paris Letters este serios una dintre cărțile mele preferate din toate timpurile) și ceva de genul puțin mai aventuros care se prăbușește în stângaceala.
WOW Book Club: Două
Bună ziua dragoste și bine ați venit în altă lună a WOW Book Club! După cum probabil știți până acum, am început un club de carte lunar pentru a mă angaja să citesc mai multe cărți grozave în acest an, ca una dintre rezoluțiile mele de Anul Nou. Până acum, bine! Dacă nu te-ai alăturat lunii trecute pentru scrisorile de la Paris, ne-ar plăcea să te avem la bord pentru citirea acestei luni ... „Fete care călătoresc”!
WOW Book Club: One
Una dintre rezoluțiile mele din acest an este să citesc mai multe cărți. Având în vedere că ne petrecem o mare parte din viață în tranzit - călărit cu autobuzul la serviciu, într-un tren undeva nou sau într-o călătorie cu avionul de lungă durată - cred că este important să folosim acest timp și să ne menținem mereu gândul + întrebarea. . Apoi am ajuns să mă gândesc - împărtășesc o mulțime de cărți preferate aici pe blog și obțin un răspuns excelent din partea cititorilor care caută recomandări (în special pentru citirile cu avionul), deci de ce să nu începem un club de carte al nostru!
WOW Book Club: Patru
O aventură care duce un singur om prin vestul Statelor Unite, peste graniță în Mexic și mai departe în Alaska, cu o mână de învârtiri pentru a menține cititorul distrat. Alegerea clubului de carte WOW din această lună este „Into the Wild” de Jon Krakauer. Into the Wild Into the Wild a devenit un fenomen cultural de fel.
Opusul singurătății
Există cărți care mă duc la capitole pentru a începe să mă bucur, cărți de care nu mă bucur niciodată și cărți care mă apucă de cârlig, linie și scufundare în câteva pagini. Opusul singurătății de Marina Keegan a fost ultimul dintre toate trei: strălucire pură pentru o lucrare de numai eseuri scurte editate parțial care mi-au vorbit și sunt sigur, generația mea.
Primate din Park Avenue
Trebuie să încep această recenzie a cărții spunând că sunt fraierul pentru o carte de observație „fly-on-the-wall”. După ce am cumpărat această carte în aeroport în timp ce am plecat de la JFK, am izbucnit la cusături pentru o informație privilegiată despre cum trebuie să fie viața din Upper East Side. Fiind o fană mărturisită a scenei 10 a serialului de succes Gossip Girl, am vrut să trag înapoi perdeaua și să văd cum a fost viața cu o vedere spre Central Park pe fereastra ta.
Mănâncă rugăciune dragoste m-a făcut să o fac
Dacă v-ați alăturat pentru clubul de carte luna aceasta, veți fi deja conștienți că selecția acestei luni a fost destul de specială. În timp ce cineva care a sărit pe trenul Eat Pray Love puțin târziu (am crezut că sună puțin clisee la început), sunt atât de bucuros că am luat în sfârșit scufundarea, chiar dacă am făcut așa ceva din spate, urmărind film înainte de a citi cartea.
Prânz la Paris
Pentru clubul de carte din această lună am ales cu bucurie o altă carte setată în orașul meu preferat de pe pământ: Paris. M-am întors la Paris luna trecută în aprilie, așa că nu m-am putut abține să fac o altă selecție setată în capitala Franței, însă îți promit că selecția din iunie va oferi o oarecare variație (deși relația mea amoroasă cu Paris nu are nicio legătură și nu se va încheia niciodată ).
In salbaticie
Primele trei cuvinte care îmi vin în minte din experiența mea personală cu Jon Krakauer spunând povestea lui Christopher McCandless, neașteptate, neobișnuite, convingătoare ... Deși știu că această carte nu va fi pentru toată lumea (criticii au fost răsculați când a fost lansată această carte în 1996), știu că, pentru mine, am găsit această carte greu de redactat și cu siguranță a stârnit câteva gânduri către propriile mele călătorii.