Categorie: Paris

Revizuirea Paris Pass: Cel mai simplu mod de a vedea Paris în grabă

O plimbare prin Luvru, un ascensor în susul Turnului Eiffel și o urcare înăbușitoare urcând scările către Arcul de Triumf. Este Parisul pe care intenționați să îl vizitați? Pentru a opta a noua vizită la Paris, am decis că este timpul să verific toate „punctele fierbinți” pe care încă am fost să le vizitez și, în sfârșit, să pot spune că am văzut-o pe Mona Lisa în apropiere și să merg pe holurile cele mai renumite din lume muzeu.
Jurnal foto din Paris
În fiecare an fac ceea ce a devenit neintenționat un pelerinaj anual la Paris. De parcă aș avea nevoie de un „hit” anual al orașului care mă inspiră cel mai mult, îmi asigur orice scuză pentru a vizita și voi petrece luni de zile planificând toate noile restaurante pe care le voi vizita (care, de cele mai multe ori, sunt patiserii). Mai jos veți găsi instantanee din săptămâna mea la Paris, luna aceasta, unde am împins granițele dinților dulci, mi-am ars drumul printr-o pereche de pantofi de la atâta mers și am avut în sfârșit șansa de a vizita Grădinile de la Versailles, care au fost închise la ultima mea vizită în luna neesalonată a lunii ianuarie.
Cele mai populare 20 de locuri Instagrammable din Paris
Hei prieteni! Au trecut doar câteva săptămâni de când am aterizat acasă din călătoria mea anuală la Paris, dar sufăr deja retrageri severe din orașul meu preferat din lume (dramatic, dar ce-i drept) În această călătorie la Paris am făcut un punct de vizită. cât mai multe locuri noi și nedescoperite, sărind cât mai mult monumentele iconice (deși o călătorie la Paris fără a lua în considerare priveliștea din vârful Arcului de Triumf nu este deloc o călătorie la Paris!)
Revizuirea Paris Pass: Cel mai simplu mod de a vedea Paris în grabă
Clasa de patiserie franceză la Paris: Învață să faci macaroane
Ideea mea despre visele se va realiza atunci când două dintre cele mai mari pasiuni ale mele se ciocnesc: călătoria și coacerea. Este posibil să fi observat multe alte rețete și plăcinte dulci care își croiau drum spre blogul meu recent, mai ales că mi-am deschis restaurantul de desert Charlie's Dessert House la sfârșitul anului trecut. Ideea în deschiderea restaurantului meu a fost să mă concentrez pe aducerea de dulciuri din întreaga lume în orașul natal și să-mi împlinesc între timp pasiunile pentru patiserie.
Pasajele secrete ale Parisului
Parisul pentru mine este Parisul anilor 20, printr-o lentilă de nostalgie la nivel Woody Allen și având în minte o sărbătoare mișcătoare. Astfel, probabil că nu este o surpriză pentru cititorii mei că am făcut o misiune în această călătorie la Paris pentru a descoperi pasajele secrete ale Parisului, istoria din spatele lor și a petrece prea mult timp sorbind într-o cafenea au lait cu o durere crocantă ciocolată în mână.
Cum să comandați prânzul la o cafenea pariziană
Comandarea prânzului la Paris nu este ușoară. Chelnerii parizieni nu sunt prietenoși în mod natural, iar majoritatea restaurantelor nu se potrivesc pentru cerințele dietetice speciale, așa că este la îndemână să știți jocul, oh și vă ajută să vorbiți un cuvânt sau două de franceză. Iată un ghid despre ce trebuie să faceți și ce să nu faceți atunci când comandați masa de prânz la o cafenea pariziană.
Cele mai bune 10 baruri de cocktail-uri Mixologist din Paris
Scena de cocktail din Paris nu a fost niciodată mai bună. Orașul este în pas cu New York și Londra, precum și o serie de speakeasies, terase pline de farmec și densuri subterane secrete apar la fiecare lună. Am ajuns în oraș, am probat lichiorul și am făcut toată munca grea pentru tine, pentru a crea acest ghid pentru cele mai bune 10 baruri de cocktail-uri Mixologist din Paris.
Ce am mâncat la Paris
Mâncarea trebuie să fie unul dintre subiectele mele preferate din toate timpurile pe World of Wanderlust, deoarece, bine, îmi place foarte mult mâncarea. Dacă mi-ați urmat călătoriile de ceva vreme acum, nu veți mai fi străin de faptul că iubesc plăcintele dulci și din cauza iubirii menționate pentru dulciuri, dieta mea constă în cea mai mare măsură în timp ce călătoriți și o încercare disperată de a curăța după aceea, urmată de un echilibru sănătos între cei doi.
În căutarea celor mai bune Macaroane din Paris
După ce nebunia de cupcake care a măturat America (și nu numai), ceea ce acum se simte ca o veșnicie în urmă, a început să pară ca ideea unui tort cu dimensiuni întregi s-ar odihni pentru totdeauna în pace pentru a da loc acestor mini prăjituri făcute populare de brutariile din New York . Apoi, într-o schimbare bruscă a sorții, un mic prăjitură de migdale, cunoscut sub numele de macaron, a ieșit de la meșteșugurile din Franța (în ciuda popularității recente din întreaga lume, aceste mici nestemate sunt de mult timp celebre în Franța) și au preluat repede drept cele mai căutate din lume peste dulceață.
În căutarea celui mai bun croissant din Paris
Mâncarea unui croissant în Paris este una dintre marile plăceri ale vieții. Unii ar putea spune chiar (eu însumi) că este acolo sus, cu absolvirea școlii pentru totdeauna, câștigarea la loterie sau un duș lung după o excursie în camping. Da, sunt atât de bune. Când am fost la Paris anul acesta, mi-am propus sarcina de a-mi mânca în jurul celor mai bune brutării și patiserii din Paris în căutarea celor mai bune croissanturi din Paris.
Turul Ultimate Dulciuri din Paris: Cele mai bune brutării, înghețate, patiserii și deserturi
În ultimii ani, am lucrat în patiserii, brutării, înghețate și paradisuri de desert în orașul Paris. Acest oraș deține produse de patiserie și pe bună dreptate, pentru că este în Franța, unde veți provoca multe dintre cele mai bune dulciuri, deserturi și produse de patiserie delicate din lume. Întrucât cineva care crede în mod solemn că mâncarea vindecă și îi învinge pe toți, am pus laolaltă o listă cu cele mai încântătoare magazine dulci pe care le vei găsi la Paris, astfel încât, dacă ești ceva ca mine, vei fi inspirat să te bucuri de oraș bifând pe fiecare ca pe o listă de verificare, știi că te-ai născut pentru a completa.
Amélie Filming Locations din Paris
Când puneți unul dintre orașele mele favorite cu unul dintre filmele mele preferate din toate timpurile, cel mai probabil ajungeți la Amélie, probabil unul dintre cele mai bune filme ale secolului XXI. Pentru iubitorii de film care sunt la fel de îndrăzneți ca mine, le veți plăcea să vizitați aceste locații de filmare la Paris, care vă vor transporta la magia Parisului și, desigur, la magia Amélie!
Cele 12 străzi Prettiest din Paris
O mare parte din farmecul Parisului se află în pasajele sale pietruite, pe străduțele parintice parintice și pe căile cu arbori, dar uneori ai nevoie de puține cunoștințe privilegiate pentru a le localiza. Acest ghid oferă și vă va orienta către unele dintre cele mai frumoase străzi din Paris, inclusiv străzi de pe piață, străzi pietonale și cele captusite cu produse de patiserie.
Cele mai bune 20 de alimente ieftine din Paris
Paris are o reputație pentru restaurantele sale scumpe, însă există o grămadă de mâncări ieftine în Paris, care ar trebui să fie pe radarul tău ... cel puțin dacă nu înainte, atunci acum! Există zeci de mâncăruri delicioase și specialități obligatorii pentru a încerca fără prețul ridicat, trebuie doar să știți unde să mergeți. Iată o listă a primelor 20 de mâncări ieftine, care sunt la fel de gustoase și rezonabile.
12 Citate inspirate despre Paris
Nu e niciun secret că iubesc Parisul. Iubesc Parisul în primăvară, iubesc Parisul toamna, iubesc Parisul un luni, marți, duminică după-amiază ... Îmi place doar Parisul. Întrucât o fată tânără Paris a fost întotdeauna orașul care m-a fascinat cel mai mult și acum, după ce am vizitat de mai multe ori decât pot conta pe mâinile mele, simt că relația amoroasă continuă să se dezvolte.
Devenit parizian: Cum să te îmbraci și să împachetezi pentru Paris
Paris - capitala de modă a lumii în care negrul este întotdeauna noul negru și uită de diamante ~ o eșarfă este cea mai bună prietenă a fetelor. Așadar, ai nevoie de puțin ajutor pentru a te îmbrăca pentru Paris pentru a te îmbrăca și arăta ca un localnic? Iată un ghid rapid care să te ajute în căutarea ta de a deveni o pariziană (aproape) peste noapte ... Ce să împachetezi pentru Paris Femeile franceze Scent știu prea bine că este mai puțin atunci când vine vorba despre parfumul tău.