Categorie: Canada

Cum să petreci 48 de ore în Victoria, BC

Dacă vă aflați cu o zi liberă în Vancouver sau căutați să explorați puțin mai departe sălbăticia coastei de vest a Columbia Britanică, atunci o călătorie pe Insula Vancouver este o modalitate excelentă de a experimenta partea mai accidentată spre coasta Canadei. După ce am stat câteva zile în Vancouver, am făcut drum spre Victoria, capitala Columbia Britanică și poarta de acces către insula Vancouver.
Un ghid pentru vizitarea Parcului Național Jasper pe timp de iarnă
Țara minunilor de iarnă care este Parcul Național Jasper a fost mult timp pe lista mea aparent de destinații (aparent nesfârșită), așa că mă voi chinui să găsesc cuvintele care să descrie frumusețea pe care mi-am dorit să o văd de prima dată. După o întâmplare de -38 de grade (o scădere permanentă pentru mine) în Edmonton, am făcut călătoria cu patru ore în mașină până la Jasper, unul dintre cele mai faimoase parcuri naționale din Canada și aceste fotografii urmează să arate de ce!
Cum să călătorești Alberta în timpul iernii: un itinerar de 10 zile!
Buna ziua iubirilor mele! Călătoria mea recentă în Alberta, în timpul iernii, a fost ca un pas cu piciorul într-un adevărat glob de zăpadă ... vorbesc despre lista cu găleată! În acest blog am pregătit un ghid cuprinzător pentru aventura mea de 10 zile, în speranța că vă va inspira unul dintre voi și dacă sunteți nou aici (salut!) Vă ajuta să vă planificați călătoria de iarnă prin Alberta.
Un ghid al orașului către Edmonton, Alberta
Prima mea călătorie din 2018 a fost pe lista cu găleata de călătorie cât am putut să-mi amintesc: Rockies-ul canadian! Prima mea oprire în călătorie a fost inițial una convenabilă, cu zborul către Edmonton ca una dintre cele două poți de intrare în regiune (cealaltă fiind Calgary). Dar mi-am dat seama că în curând acest oraș merită cu atât mai mult decât o escală, încât s-a dovedit a fi chiar foarte distractiv câteva zile!
Un ghid pentru vizitarea Parcului Național Banff în timpul iernii
Rockies-ul canadian a fost mult timp pe lista mea de galeți de călătorie de iarnă, așa că, atunci când am început să scriu o listă de verificare a activităților de iarnă am vrut să bifez timpul meu aici, am știut că mă voi îmbarca într-o călătorie a vieții! De la săniușul de câini până la tubul de coborâre și tot ce este între ele, iată ghidul tău complet pentru a profita la maxim de o vizită în Parcul Național Banff în timpul iernii.
Vizitarea Capitalei Lumii Polare a Ursului
Da, ai citit așa. Există un oraș în nord, cunoscut sub numele de Churchill, dar mai bine cunoscut sub denumirea de „Capitala lumii polare a lumii”. Dacă nu ați auzit încă despre asta, acum este momentul. Turismul crește rapid în acest oraș mic și cu ritmul rapid al schimbărilor climatice care afectează modelele migratorii, ar fi bine să începeți planificarea pentru sezonul următor.
Cum să petreci 48 de ore în Winnipeg
Voi începe afirmând evident: Winnipeg nu este primul călător al orașului care alege să viziteze când explorează Canada și la prima vedere se poate vedea de ce. Orașul este puternic în inima Canadei - oferindu-i un climat dur în timpul iernii, un cost de viață mai mic și, astfel, un amestec de canadieni care trăiesc aici.
Cum să petreci 48 de ore în Victoria, BC
Cum să petreci 48 de ore în Vancouver
Nu eram sigur la ce să mă aștept la sosirea la Vancouver, dar după ce am verificat prognoza meteo acasă înainte de a pleca din Australia, știam că un lucru era sigur: ploaia va fi pe cărți! Spre surprinderea mea, am aterizat pe aeroportul YVR pe cerul albastru, însorit și, pentru toată prima zi, nu am rezultat decât o ploaie, în ciuda prognozei.
Top 5: Cele mai bune restaurante vegetariene și vegane din Vancouver
În timp ce recent, în Vancouver, am fost într-o misiune să-mi mănânc în jurul celor mai primitoare și intrigante restaurante vegetariene / vegane din oraș. Am fost vegetariană de mai bine de 10 ani acum, am devenit destul de confortabil și obișnuit să mănânc mese vegetariene în străinătate, deși în ultimele 12-18 luni am observat o creștere uriașă a popularității restaurantelor veggie. lumea.
Ghidul orașului Quebec
Deși este mult mai mic decât orașul învecinat Montreal, Quebec City este capitala provinciei canadiene Quebec și se ocupă foarte mult într-o zonă mică, ceea ce face o încântare absolută să o vizitezi ca străin. În mod obișnuit, vizitatorii vin în orașul Quebec pentru 2-3 nopți, ceea ce poate părea un timp rezonabil, având în vedere natura mică a orașului, dar în curând veți descoperi că există mai mult decât suficient pentru a vă menține ocupat în timpul petrecut aici!
Evadare în Canada franceză: bucurați-vă de artă, bucătărie și cultură franceză în Charlevoix
Am ajuns în după-amiaza târziu după ce am prins „trenul turistic” din Quebec City. Bine, atât din punct de vedere tehnic numit Charlevoix Light Train, dar funcționează pur și simplu pentru a transporta turiști din Quebec în Regiunea Charlevoix și, deși ar putea fi mai scump și consumă mult timp decât condusul, este o opțiune excelentă pentru a ajunge la Baie-Saint-Paul cu puțin efort necesar.
Cum să te bucuri de orașul Quebec fără să încerci măcar!
Quebec City este o mică bucată de moștenire și cultură franceză din America de Nord. După ce și-a păstrat complet „cultura francofonă, Quebec City este ca un pas înapoi în timp și în Franța, într-un singur caz - completat cu arhitectura franceză, mâncare și, desigur, limba oficială este franceza! Însă vizitatorii de limbă engleză nu se tem, aproape toți cei pe care îi întâlniți în Quebec vorbește fluent engleza, iar cei care nu sunt fericiți să găsească pe cineva care să ajute la traducerea interogării.
Cum să vizitați orașul Québec cu buget
Am vizitat Canada de multe ori, dar mi-a lipsit întotdeauna este orașul Québec. Am auzit numai lucruri grozave de la toți cei care au fost vreodată acolo. Din fericire, prietena mea Pamela este expertă în oraș. Ea conduce excursii de mers pe jos și chiar a publicat recent un ghid în oraș. Având în vedere că se presupune că toamna este una dintre cele mai frumoase perioade de vizitat, m-am gândit acum că este un moment perfect pentru a-și împărtăși expertiza!