Categorie: Linii aeriene

Air New Zealand Zeeland Business Review Review

În timp ce m-am urcat în zborul meu de 13,5 ore de la Auckland la Houston, eram convinsă că mă aflam pentru o noapte lungă de filme, gustări în locul mâncării cu avionul și, sper, o oră sau două de odihnă înainte de aterizarea în Texas. În timp ce asta nu sună prea rău, am fost pe cale să aflu că poate fi mult, mult mai bine. Când m-am apropiat de linie pentru a verifica Premium Economy, am găsit în curând biletul meu respins și - foarte mult pentru necredința mea - am fost actualizat la Business Class.
Finnair Business Class Review
În urmă cu 8 ani în prima mea călătorie în Europa am experimentat Finnair. Călătoream cu tatăl meu care încă nu părăsise țara, așa că ne-am bazat decizia biletului de avion pe tariful cel mai accesibil cu o companie aeriană de renume (pentru o călătorie de 30 de ore, vrei să fii confortabil!) În acea călătorie am zburat economia de clasă și nu a avut nicio reclamație în legătură cu serviciul fără zgomot care se îndrepta spre Helsinki, cu o conexiune promptă la Roma când am aterizat pe continent din Australia, prin Hong Kong.
Air New Zealand Zeeland Business Review Review
Cathay Pacific Business Class Review
Îmbarcarea zborurilor către Hong Kong este întotdeauna un moment interesant pentru mine, deoarece, de departe, este unul dintre orașele mele preferate din toate timpurile. Hong Kong a fost primul loc în care am călătorit la vârsta de 13 ani și de atunci a fost orașul care mi-a captat și, în cele din urmă, mi-a furat inima. În ultimul deceniu (bine, puțin mai mult decât…) De atunci am vizitat Hong Kong-ul de câteva ori, revenind de obicei la fiecare doi-doi ani și jumătate cel mult.
Evaluarea clasei de afaceri LATAM Airlines: Sydney către Santiago
Zborul către majoritatea destinațiilor internaționale din Australia este de obicei destul de neplăcut. Nu este neauzit să petreci 30 de ore în aer și în transport pentru a ajunge la destinație, mai ales dacă călătorești în afara Oceaniei. Pentru călătoria mea în America de Sud, călătoria de lungă durată a devenit mult mai durabilă și chiar mai plăcută când am urcat cu piciorul la bordul unui zbor LATAM de la Sydney la Santiago pentru a începe aventurile mele din America de Sud.
Emirates Business Class Review
După ce am scris câteva recenzii ale companiei aeriene aici pe World of Wanderlust pentru a vă ajuta să decideți dacă achiziționarea unui upgrade (fie plătind cu bani sau puncte) merită să vă bucurați în continuare, sunt încântat să scriu în sfârșit despre compania mea preferată ~ Emirates. Pe măsură ce călătoresc atât de des, am adesea suficiente puncte pentru a actualiza un bilet economic la Business Class, așa că nu este prima dată când am plecat cu Emirates în afaceri, este pentru prima dată când îl documentez în astfel de detalii și sunt luate cu adevărat. a venit timpul să observ de ce iubesc atât de mult această companie aeriană.
British Airways Business Class Review
Sunt întotdeauna încântat să pășesc cu piciorul pe un avion care se îndreaptă spre Londra, mai ales dacă implică zborul în față! Cum nu am mai experimentat British Airways până acum, am fost invitat să văd despre ce este vorba și să experimentez experiența „Club World” de la Sydney până la Londra prin Singapore.
Evaluarea clasei de afaceri din Singapore Airlines
Având anterior nu am mai zburat cu Singapore Airlines înainte, am avut așteptări mari pentru produsul lor de clasă de afaceri. Reputația lor de a avea cea mai bună clasă de afaceri din lume timp de 22 de ani la rând va face acest lucru în mod înțelept, precum și faptul că zborul Clasa de afaceri cu orice ocazie va costa între două sau patru ori prețul unui bilet în economie.
Revista Virgin Atlantic Upperclass Review
Ei spun că toate lucrurile bune se încheie și, din păcate, acest post marchează sfârșitul escapadelor mele europene. În ultimele 4 luni am vizitat 43 de orașe din 22 de țări, preluate în sus de 50 de trenuri, condus de o mașină, fost condus 8 ore peste graniță de un bărbat român nebun (un fel de nebun) și trimis în ambele Asia și Africa pentru imagini scurte în intervalul de timp.
Adevărul în spatele modului de a obține o actualizare a clasei de afaceri
Hoorah! În sfârșit, stelele s-au aliniat și în drum spre casă în Australia din Varșovia, Polonia, mi s-a acordat un Upgrade de clasă de afaceri de pe scaunul meu de altfel confortabil cu cotul în sus. Multă vreme am fost un fan fan al companiei aeriene Emirates. M-aș duce chiar până să spun că sunt într-adevăr compania mea preferată și aleg să zbor cu ei acolo unde este posibil - ceea ce este aproape întotdeauna, având în vedere baza lor, Dubai, este destul de mult în centrul lumii.
Etihad vs Emirates
Două companii aeriene ultra-premium, ambele cu sediul în Emiratele Arabe Unite, ambele care servesc o serie de rute internaționale din hub-ul lor din Orientul Mijlociu, deci ce poate fi atât de diferit? Mult. În cadrul recentului turneu european de lux, am decis să zburăm către Moscova cu Etihad și ieșim din Paris cu Emirates. Acest lucru s-a făcut doar cu scopul de a compara și de a contrasta cele două companii aeriene importante din Emiratele Arabe Unite, care servesc acum mulți călători australieni pe ruta către Europa (precum și multe alte rute globale), dar fiecare trebuie să fie luate în considerare pentru pro și con.