Categorie: Aventură

Lovind versanții din Aspen, Colorado

100 de acțiuni Partajează pe Facebook Distribuie pe Twitter Împărtășește pe Google+ Împărtășește pe LinkedIn + Vizitarea orașelor din întreaga lume este foarte distractivă, dar nimic nu bate în aer liber și experimentează natura în formele sale variabile, în special atunci când aceasta implică aventuri în aer liber. Așa că atunci când echipa de la Cotswold Outdoor m-a trimis într-o misiune să-mi surprind aventurile în aer liber în echipamentul lor, cum aș putea să refuz!
The Ultimate Safari sud-africane: check-in la Singita Boulders
Prin safaris și, în special, atunci când se ia în considerare o călătorie prin Africa de Sud, numele Singita poartă multă greutate. Privită în mod obișnuit ca fiind principalul operator de safari de lux din țară, Singita și-a construit un nume pentru ei înșiși, oferind o experiență de safari uber-lux cu avantaje adăugate, cum ar fi propriul lor fly-in airstrip, tarife all inclusive cu mese gastronomice cu trei feluri, o listă de vinuri de invidiat (și nopți de degustare a vinurilor!
Drumeție Insula Lord Howe - Trebuie să faci excursii, vederi și atracții
O destinație de listă cu găleată pe care nu ai știut-o niciodată, Insula Lord Howe este unul dintre cele mai bine păstrate secrete din Australia. Lordul Howe este înconjurat de recif limpede, în care se poate scufunda, Lord Howe este caracterizat de căldură tropicală, palmieri și munți vulcanici pentru a face drumetie. Sună idilic? Vă promit, aceasta este o destinație din care nu veți dori niciodată să plecați.
Un ghid pentru vizitarea insulei Kangaroo, Australia de Sud
Situat în largul coastei Australiei de Sud este unul dintre cele mai bine păstrate secrete ale națiunii ~ Insula Kangaroo. Numită în mod corespunzător, insula este un vis al iubitorilor de animale sălbatice. Sigur, există canguri ... dar veți experimenta, de asemenea, o serie de observații rare despre animale sălbatice din abundență: wombats, echidnas și a treia cea mai mare colonie de leu de mare din țară (cu propria lor plajă protejată, nu vă gândiți!
Un ghid pentru vizitarea lui Moorea
Sosire în Mo'orea După aterizarea în Tahiti, ne-am croit cu avionul spre Mo'orea - doar un zbor scurt de 7 minute sau alternativ 30 de minute cu feribotul (și mult mai ieftin așa cum am aflat la întoarcere!) De la terminalul de feribot sau aeroport poți prinde un taxi până la cazare. Cu hoteluri și pensiuni limitate disponibile pe insulă, aș recomanda cu tarie rezervarea în avans pentru a vă asigura cazarea.
21 destinații în tendințe de vizitat în 2017
Cu un nou an la noi și aventură în mijloc, vă prezint cele mai bune 21 de destinații trending pe care să le vizitați în 2017! Multe dintre aceste destinații au apărut recent în centrul atenției internaționale și multe au suferit inițiative turistice reînnoite pentru a atrage mulțimile, deși un lucru pe care fiecare destinație îl împărtășește este cât de unică este o experiență pe care o oferă.
Cel mai bun secret din Australia: De ce trebuie să vizitați Insula Norfolk
De fiecare dată mă întâlnesc cu un loc în călătoriile mele atât de magic și de neatins, încât aș prefera să-l păstrez un secret pentru mine. Dar, din păcate, ar fi o nedreptate să nu împărtășești insula Norfolk cu tine și să te încurajez să îți rezervi o vacanță aici, deoarece este sincer una dintre cele mai incredibile destinații pe care le-am descoperit de mult timp.
10 motive pentru care ar trebui să vizitați Bosnia și Herțegovina
3K share Distribuie pe Facebook Distribuiți pe Twitter Distribuiți pe Google+ Distribuiți pe LinkedIn + Sunteți aici pentru că rătăciți de ce să vizitați Bosnia și Herțegovina. Ei bine, de unde să încep !? Istoria Bosniei și Herțegovinei este un amestec complex de cultură, religie și o frumusețe fără efort de verdeață luxuriantă și acoperișuri colorate.
Cele mai bune destinații de călătorie solo din Europa
Călătorind solo în toată Europa și în restul lumii, am descoperit cu siguranță că unele țări sunt mai potrivite decât altele pentru călătorii solo. Anul trecut am luat un an pentru mine și mi-am început aventurile pe toate cele 6 continente din Europa în primele patru luni. Pentru primii cronometri ai călătoriei solo, Europa este un loc minunat pentru a începe.
Închiriez o Vespa pentru a explora Coasta Amalfi!
Uneori, în viață, trebuie să mergi pentru asta. Recent, în vizita noastră pe Coasta Amalfi, am decis să mă confrunt cu frica mea de a renunța la controlul soartei mele altuia, închirind o vespa și lovind drumul deschis în Italia! Coasta Amalfi este fără îndoială cea mai uimitoare zonă pe care am vizitat-o ​​în Italia (am vizitat anterior Roma, Florența, Veneția, Milano, Pisa, Verona, Lacul Como și câteva alte persoane) și cu siguranță acesta este cel mai bun mod de a vedea coasta.
Acesta poate fi cel mai romantic lac din lume: Lake Bled, Slovenia
Munți prăjiți de zăpadă, aer curat crocant, tonuri de apus moale ... sună fericit, nu !? De îndată ce începeți să vedeți din ce în ce mai mult din lume, în curând devine mai greu pentru un nou loc să capteze cu adevărat inima. Înainte de a-l cunoaște, un castel este un castel și orice cascadă mai puțin impresionantă decât cade Iguazu garantează un suspin și o pauză de reflecție în călătoriile anterioare.
Tot ce trebuie să știți înainte de prima dată pe Safari
Așadar, este prima oară pe Safari și nu ești deloc sigur la ce să te aștepți. Vă imaginați că vor exista tot felul de animale sălbatice - zebre, elefanți, lei și eventual chiar hiene - dar ce se întâmplă altceva? Mă simt extrem de norocoasă că am fost pe patru safari în viața mea și pot spune cu siguranță completă că aceasta este experiența mea de călătorie preferată din toate timpurile.
Schimbarea de hoteluri pentru experiența de casă
Fără rude care locuiesc în străinătate și toți prietenii mei de peste mări fiind la fel de nomazi ca mine, rareori am șansa să stau în afara paturilor de hotel atunci când călătoresc în timp complet ca blogger de călătorii. Bineînțeles că nu este prima dată, iar unii dintre cei mai buni prieteni ai mei din întreaga lume au fost oameni cu care am rămas în apartamentul lor sau am întâlnit în situațiile cele mai întâmplătoare!
India în 20 de fotografii
India este de departe unul dintre cele mai fotogene locuri în care am călătorit. Cu toate acestea, uneori aproape că am simțit de parcă ar fi fost prea multe de fotografiat ... ceva de-a lungul liniilor supraîncărcării senzoriale este poate cel mai bun mod de a-l descrie. Pentru a încerca și a împărtăși cât mai mult cu tine despre experiența mea în nordul Indiei, am ales douăzeci de fotografii din vremea mea în India, care cred că reprezintă cel mai bine locul unde am vizitat-o ​​și cultura pe care am experimentat-o ​​(am călătorit cu prietena mea Emma ).
Cele mai comune 8 lucruri care merg greșit atunci când călătorești
Aventura este numele jocului în acest moment. Tot mai mulți călători tineri își rezervă călătorii în străinătate, aventurând în adâncul unei jungle asiatice sau plonjând dintr-o cascadă din Mexic. În timp ce „Eurotrip” a fost cândva popular (și încă este), tot mai mulți călători optează pentru călătorii mai aventuroase - și eu sunt unul dintre ei.
Prinde un prieten și pleacă în India
Am început recent o mică aventură prin India de Nord. A durat ceva timp să găsesc pe cineva care ar fi fost „DA, hai să mergem!”, Dar când am făcut-o eram sigur că va fi o călătorie plină de aventuri și explorare. Multe fete se tem să viziteze India din cauza numeroaselor rapoarte despre atacuri și siguranță generală acolo.
Wanderlust săptămânal: ia-mi tubul cu peșterile și călăritul prin ruinele maya!
După atâtea aventuri uimitoare din 2015, aștept cu nerăbdare să bifez noi destinații în 2016 pe care niciodată nu le-am avut în vedere: cele care cad pe radarul meu, sper, înainte de apariția mulțimilor. Belize este un astfel de loc pe care l-am obsedat în ultimul timp și după ce am descoperit aceste fotografii recente despre tubularea peșterii (despre care nu auzisem niciodată) și călărie spre ruinele maya, sunt convins că trebuie să mă duc în Belize !
The Bare Necessities: Ce nu aș călători fără
Într-o zi vreau doar să mă retrag și să simplific modul în care călătoresc. A fi blogger nu înseamnă că este cea mai ușoară sarcini (necesitând o conexiune constantă la internet și un dispozitiv pe care să blog), dar pentru cel puțin câteva călătorii în Anul Nou mă angajez să mă descurc gratuit și să mă întorc înapoi. necesități. Una dintre cele mai bune propoziții cu cuvinte scurte pe care le-am citit în această epocă tehnologică este că „pentru a mă conecta, trebuie să vă deconectați”.
Lista cu bucle de trasee de mers pe jos din Europa
De când am parcurs pista Overland din Tasmania și pista „W” din Patagonia în același an, m-am gândit mult mai multe la drumețiile pe care trebuie să le încerc în viața mea. Cu încă câteva rezervări pentru anul care vine, m-am gândit să pregătesc o listă completă de găleți cu cele mai bune trasee de drumeție Europa, astfel încât să fiu inspirat să bifez câteva aventuri din Europa de primăvară în Anul Nou.
Un ghid pentru grampieni
Situat la doar câteva ore de mers cu mașina de Aeroportul Internațional Melbourne, este o evadare în mediul rural, ca nimeni altul: Lanțul Grampians. Setarea este idilică, pitorească și unică, cu numeroase oferte de văzut și de făcut. Iată un ghid complet despre unde să mănânci și să dormi, ce să vezi și să faci în Grampieni.
Australian Outback: Alice Springs & Beyond
A părăsi avionul către căldura uscată a iconicului australian Outback a fost o mică introducere a ceea ce se afla înainte: soare, căldură și mult peisaj. Am dorit întotdeauna să vizitez centrul Australiei și să experimentez adevăratul outback al lui Aussie, am sărit destul de literalmente pe asfalt pentru a-mi strânge geanta de pe carusel și a-mi face drum rapid în oraș, pregătit pentru săptămâna aventuroasă care urmează.