My First Time in Norway: Cruising the Fijords Norwegian!

Pentru aniversarea de 25 de ani am fost în căutarea unei noi și interesante destinații la care să călătoresc. Am căutat undeva unde aș putea merge cu mama să sărbătoresc în stil, așa că cu flipul unei monede am ales să vizităm Norvegia. Trăind în Australia, nu am putut alege undeva mai departe, așa că am vrut să ne asigurăm că, atunci când am ajuns, putem să ne întoarcem, să ne relaxăm și să lăsăm munca grea de a planifica și de a pune în acțiune o călătorie în altcineva. Astfel, s-a decis: ne vom aventura în fiordurile norvegiene într-o croazieră de 8 nopți, explorând și aventurând pe tot parcursul zilei și relaxându-ne și supraviețuindu-ne peste noapte. Vorbeste despre atingerea unui echilibru!

Croaziera cu celebrități

Mi-am luat prima croazieră în urmă cu un an și credeți-mă când spun că am fost cel mai șocat dintre noi că m-am petrecut atât de bine. Croaziera cu multe luni în urmă era o formă de călătorie luxoasă rezervată doar celor mai înflăcărați dintre oaspeți, dar croaziera așa cum o știm astăzi invită pe toți și la bord să călătorească prin stil, sofisticare și cu o gamă superbă de beneficii.

Pentru cei care nu s-au croit înainte, când rezervați o croazieră, plătiți un preț all-inclusive care acoperă cazarea la bord, toate mesele (mic dejun, prânz, cină), divertisment la bord (spectacole de teatru nocturnă și muzică live), și transportul către și din fiecare port. Cu toate acestea incluse într-un singur preț ambalat, am fost surprins să aflu că croaziera devine apoi un mod rezonabil de călătorie, care îți permite să adormi într-un oraș și să te trezești în următorul (reducând astfel acele zile lungi de călătorie. și oferindu-ți mai mult timp pentru a explora fiecare destinație!)

Itinerariul: 8 nopți în fiordurile norvegiene

Croaziera noastră în Norvegia a început în Southhampton, Anglia, ceea ce mi-a dat o scuză (voi lua orice!) Pentru a vizita Londra și pentru a-i arăta mamei mele în jurul unuia dintre orașele mele preferate de toate timpurile. De la Londra am prins trenul de 1,5 ore până la Southhampton, am urcat pe navă și am plecat!

Primele și ultimele nopți ale croazierei au fost petrecute pe mare, călătorind în și din Norvegia. Acest lucru ne-a oferit o mare șansă de a da lovitura cu jet-ul și de a adopta noul nostru fus orar cât mai rapid posibil, astfel încât, când am ajuns în Norvegia, am fost plecați și gata să lovim terenul!

Primul port de apel pentru croaziera a fost Bergen, cel de-al doilea oras ca marime din Norvegia si cunoscut de cei mai multi drept poarta de intrare a fiordurilor.

Al doilea port al nostru de apel a fost micul sat dinFlåm, un sat mic, dar fermecător și prima noastră cunoaștere a vieții în interiorul fiordurilor.

A doua zi am ajuns Geiranger, un alt sat mic, dar plin de vederi uimitoare și drumeții pentru a surprinde acest fiord îngust, foarte considerat ca unul dintre cele mai frumoase din toată Norvegia.

Plecând din fiorduri și înapoi spre coastă, ne-am oprit apoi la Ålesund, cu vederi incredibile asupra orașului și arhitectură fermecătoare Art Nouveau.

Iar pentru oprirea noastră finală a croazierei am ajuns Stavanger, Al treilea cel mai mare oraș al Norvegiei, cu alee complexe și străzi mici de rătăcit.

Viața la bord

Fiecare persoană care a călătorit vreodată va ști că există două călătorii când faceți o croazieră: una pe uscat și alta la bord. În timp ce îți petreci zilele explorând pe jos, îți petreci diminețile, serile și zilele pe mare savurând viața ușoară și ușoară în mare.

Cea mai bună parte a croazierei pentru mine este ușurința în călătorie - există doar un check in și check out pe durata vacanței, îți faci călătoria peste noapte în timp ce dormi (având astfel mai mult timp pentru a explora când ajungi) și dormi în același pat în fiecare seară, totuși trezește-te într-un oraș nou. Fericire!

Ofertele de la bord erau aproape întotdeauna prea tentante să reziste: un delicios bufet din fiecare obiect de mic dejun pe care ți-l puteai imagina, un bufet continuu de toată ziua și o masă cu trei feluri de mâncare în fiecare seară cu o rezervare de cină setată. În fiecare seară, meniul s-ar schimba și vom gusta arome din întreaga lume, discutând cu colegii de croazieră și cu personalul nostru de serviciu care au fost și din toate colțurile globului.

Divertismentul de la bord a fost, în mod surprinzător, punctul meu de vedere preferat și, mai ales, merită menționat doar pentru talent. În fiecare seară am fost tratați de o reprezentație de seară, fie de un fly-in special sau de un ansamblu de roluri care a susținut teatru live. Cel din urmă mi s-a părut cel mai plăcut, mulți dintre distribuitori fiind interpreți de calitate Broadway (și pentru aceia dintre voi care mi-au citit blogul de ceva vreme, veți ști că am văzut o mulțime de spectacole!).

Pentru una din zilele noastre pe mare, mi-am tratat mama și eu într-o zi la spa pentru manichiură. Ne-am așezat acolo chicotind și vorbind despre cum ne-am putea obișnui să fim răsfățați și atât de bine îngrijite în vacanță. Ca cineva obișnuit să călătorească peste noapte cu trenul, să meargă unde să mănânce mâncare vegetariană într-un oraș nou și să trăiască dintr-o valiză, a fost o nepăsare urâtă să călătoresc cu Celebrity Cruises și să-mi petrec ziua de nașterede fapt în vacanță!

Am călătorit în Norvegia ca oaspete al Celebrity Cruises, căruia nu-i pot mulțumi suficient pentru că am împlinit ziua de 25 de ani atât de memorabilă!

Priveste filmarea: P&O Britannia - Sea Day - Norwegian Fjords Cruise Vlog #1 (Ianuarie 2020).