Un weekend la Paris

Un weekend la Paris este visul fiecărei fete.

Croissantele pentru micul dejun, Macaroons pentru prânz și șampania franceză sub Turnul Eiffel seara nu este doar un stereotip, ci o realitate.

Am ajuns la Paris cu trenul TGV din Burgundia, în prima după-amiază. După ce am navigat metroul din Paris, am ieșit din stația George V și am traversat strada spre hotelul meu situat convenabil pe Champs Elysees, Barrierele lui Fouqet. Acest hotel este renumit pentru reputația sa, primind în permanență celebrități și călători discernanți din întreaga lume. După ce m-am întors la hotel și mi-am dat jos geantele, am luat imediat pe străzi să mă bucur de soarele de primăvară și să rătăcesc străzile Parisului fără direcție sau intenție. Acesta este Parisul și este incontestabil cel mai bine explorat pe jos, așa că o locație centrală nu este numai de dorit, ci este o necesitate.

Colega mea bloggeră din Londra, domnișoara Emma Bates, mi-a fost alături la Paris pentru weekend. Emma a contribuit cu câteva postări de oaspeți la World of Wanderlust și fiind că este doar la o distanță scurtă de 1,5 ore de zbor, am fost încântată să o invit în weekend pentru a se bucura de un weekend de fete plecat la Paris.

Am petrecut la începutul după-amiezii peruzând străzile pariziene, pierzându-ne, observând de departe turnul Eiffel și încercând gustul tuturor vinului și brânzei pe care le puteam consuma. Pe măsură ce ziua s-a transformat în seară, ne-am îndreptat spre spectacolul de seară de început Cal nebun pentru o noapte plină de culoare, în timp ce ne-am sorbit șampania franceză și ne-am minunat de artă într-una dintre cele mai fizice forme ale sale.

A doua zi ne-am trezit devreme, am dat jos micul dejun tip bufet și am ieșit din nou în stradă pentru a explora Parisul. Cu atâta plimbare realizată în prima jumătate a zilei am avut nevoie de un prânz copios, așa că ne-am oprit la Le Cinq, unitatea de mâncare rafinată Four Seasons George V, care este bine cunoscută pentru bucătăria și decorul elegant.

După aceea ne-am întors pe străzile Parisului pentru a explora, deoarece se pare că nu se poate obosi niciodată din Paris.

Ultima noastră zi a fost plăcută în timpul liber, întrucât am plecat cu reticență de la hotelul nostru și ne-am îndreptat fiecare spre aeroport spre destinațiile noastre ulterioare. În timp ce Emma se întorcea acasă la Londra, aveam să plec pentru prima mea vizită în capitala Portugaliei, Lisabona, pentru un vârtej de trei zile în oraș.

Priveste filmarea: Weekend la Paris - MIRCEA BRAVO (Ianuarie 2020).