Cum să petreci 48 de ore în Victoria, BC

Dacă vă aflați cu o zi liberă în Vancouver sau căutați să explorați puțin mai departe sălbăticia coastei de vest a Columbia Britanică, atunci o călătorie pe Insula Vancouver este o modalitate excelentă de a experimenta partea mai accidentată spre coasta Canadei. După ce am stat câteva zile în Vancouver, am făcut drum spre Victoria, capitala Columbia Britanică și poarta de acces către insula Vancouver. Iată cum să petrec 48 de ore în Victoria (deși bazat pe propria experiență, aș recomanda să petrec cel puțin o săptămână aici explorând insula!)

Ajungând în Victoria

Există câteva modalități de a ajunge în Victoria, cele mai populare fiind cu feribotul din Vancouver, cu avionul sau cu avionul comercial. După ce am ajuns la Aeroportul Internațional Victoria cu avionul (un zbor de 15 minute de pe continent), am făcut drum spre colectarea bagajelor, am semnat documentele pentru mașina mea de închiriere și am început să conduc către orașul Victoria.

După 30 de minute de mers cu mașina spre sud, m-am găsit într-un oraș mult mai mare, mai verde și mai elegant decât m-aș fi putut aștepta vreodată. Influența britanică este evidentă la fiecare schimbare - de la arhitectură până la străzile pitorești de cumpărături și la tot ce se află între ele. Așteptați-vă să vedeți garduri vii, străzi imaculate, grădini luxuriante și o mulțime de plimbări cu câini (zvonul îi spun că iubesc puii lor din Victoria!)

Unde sa mananci

Scena mâncărilor și băuturilor din Victoria este ridicată la standardele mele, și este corect să spun că mi-am mâncat partea mea de delicioase delicioase din întreaga lume! Ceea ce m-a surprins este gama largă de pickings din Victoria - cu aproape fiecare bucătărie internațională imaginabilă în ofertă și câteva mâncăruri vegetariene + vegane grozave din care să alegi.

Brutarii mei preferați

Crustă - Mi-a plăcut foarte puțin această brutărie mică brutărie de pe strada Fort, pentru serviciile sale interioare, uber prietenoase și cel mai important delicioase produse de copt! Am vizitat de câteva ori în două zile, încercând cronutul (primul meu cronut vreodată - wowee, eu susțin din toată inima aceste lucruri!), Tarta savuroasă pentru prânz (de asemenea delicioasă) și o tartă cu caramel (nu este rău nici pe atât!)

Fol Epi - Dacă vrei să evadezi centrul orașului și să mergi acolo unde o fac localnicii, atunci nu te mai uita. Patiseria în sine este delicioasă și destul de evident proaspătă, totuși va trebui să fiți pregătiți să mergeți pentru masa dvs. aici (nu neapărat un lucru rău!)

Brutaria olandeza - Dacă sunteți cineva care mănâncă cu ochii și sunteți pe o dietă, nu îndrăzniți să pășiți în acest magazin! Brutaria olandeza este o meca absoluta pentru produsele coapte in orice fel aratati, iar preturile sunt prea ieftine pentru a rezista!

Mâncărurile mele vegetariene preferate

Rebar - Dacă ar fi doar un singur loc v-aș trimite pentru mâncare în toată Victoria (vegetariană sau nu), asta ar fi mâncat! Această cafenea casual, eclectică, servește la unele dintre cele mai uimitoare tarife vegetariene cu cheie joasă pe care le-am încercat în întreaga lume. Smoothies-urile sunt delicioase și dacă nu puteți strecura într-o mâncare de transpirație la sfârșitul mesei (dimensiunile meselor sunt huuuuuuge), vă vor permite să o luați mai târziu! Primă!

Fii dragoste -Cu doar două seri în Victoria nu am avut ocazia să mănânc mult, dar o altă descoperire grozavă a fost restaurantul „Be Love”, o altă opțiune excelentă cu cheie mică, cu un meniu variat.

Saveur -Deși nu am avut ocazia să iau masa aici (REGRET!), Despre Saveur se spune că este cel mai bun restaurant vegetarian din Victoria, iar băieții fotografiile arată convingătoare! Dacă căutați o cină mai de lux, aceasta ar fi prima mea alegere (pe baza recomandărilor, a interwebs-urilor și a fotografiilor cu apa de gură).

Dincolo de Victoria: explorarea insulei Vancouver

Dincolo de capitala însăși, mai sunt multe de descoperit pe insula Vancouver! Din păcate, am avut un timp atât de limitat aici, încât nu am putut vedea jumătate din ceea ce intenționasem - dar asta nu înseamnă că nu am făcut cercetarea cu intenția deplină de a vedea totul!

East Sooke Park - Dacă pustiul de pe coasta de vest este ceea ce ești după aceea, îndreaptă-te direct spre East Sooke Park, aproximativ la cincizeci de minute cu mașina de centrul Victoria.

Parcul provincial Goldstream - Dacă drumețiile în Canada sunt pe lista de găleată, atunci veți găsi o mulțime de drumeții minunate pe insula Vancouver, începând cu Goldstream. Aici puteți să vă deplasați spre Goldstream Trestle și să vă cufundați în istoria și cultura locală, învățând despre alergările de somon care sunt pivot pentru supraviețuirea faunei sălbatice din zonă.

Farul Fisgard și situl istoric - Fiind primul far de pe coasta de vest a Canadei și la doar 20 de minute de mers cu mașina de centrul orașului, aș recomanda cu siguranță o scurtă vizită la Farul Fisgard pentru a vă rotunji excursiile de o zi în zona imediată din jurul Victoria .

O mulțumire uriașă Hello BC și Victoria Tourism pentru că m-au primit pentru a experimenta acest frumos paradis insular! Toate gândurile, vizionările și oodles-urile fotografiilor sunt ale mele. Am călătorit în Canada cu Air New Zealand, ca parte a noii lor lansări de destinație, direct spre Vancouver!